Jeges forró zsírt éget, A hideg víz 6 szuper hatása a szervezetre


Ma van Nóra, Lili napja!

Egy kiadós edzés után neked is biztos jól esik lezuhanyozni. De vajon melyik a hasznosabb, ha fokozni szeretnéd a zsírégetésed folyamatát?

jeges forró zsírt éget

Megtisztulsz, felfrissülsz és lemosod az izzadságot, koszt. De elgondolkodtál már azon, hogy vajon melyik a jobb, a hideg vagy a meleg zuhany?

Fontos dolgok

Zsírégetés Azzal biztos Te is tisztában vagy, hogy mind a két zuhanynak megvannak a maga előnyei. A hideg víz fokozza az éberséged, mivel a bőrrel érintkezve lehűti a hajszálerekben cirkuláló vért, amit a testednek a pulzusszám növelésével kell ellensúlyoznia.

  • A hideg víz 6 szuper hatása a szervezetre Jeges víz vagy hideg zuhany - A hideg víz 6 szuper hatása a szervezetre Rengeteg északi országban hagyománya van annak, hogy a befagyott, jeges tavakban, vagy akár a tengerben megmártózzanak az ott lakók.
  • Orbán Viktor bejelentése: szigorításokra kell számítani A meleg víz képes megnyitni a pórusokat, és lazítja a bőrfelület, és hideg víz ellenben összehúzza a pórusokat, és a bőrt általában.
  • A nap legjobb híre: egy forró fürdő annyi kalóriát éget, mint egy félórás séta
  • Alultápláltságot jelent.
  • Kezdje lendületesen kardioedzés-programját.
  • Hideg vagy meleg zuhany jobb a zsírégetéshez? | Peak girl
  • Hihetetlen: Így lehet gyorsabban fogyni a forró fürdőtől - Ripost
  • Hogyan lehet elveszíteni a zsírt a csípőmről

Természetesen egy edzés után ennek a metódusnak nem az élénkítő, sokkal inkább a hűtő hatása a lényeg, ugyanis ahogy lehűl a vér a bőr közelében az a keringéssel átjárja a testet, így belülről kezd el hűlni a tested.

Emellett a bőrt és a hajat is finomítja, mivel a meleg vízzel ellentétben kevésbé szárít.

Zsírégető zuhany

Továbbá az immunrendszered is erősíti, és segít felgyorsítani az izmok regenerálódását és stressz levezető hatása van. De talán számodra az egyik legjobb és legmeglepőbb tulajdonsága, hogy a hideg vizes zuhany bizony segít a súlyvesztésben! Zsírégető zuhany A testedben kétféle zsírszövet található: fehér és barna.

  • Tweet Brit kutatók kimutatták: egy hosszú, forró fürdővel elégetünk annyi kalóriát, amennyit félórás sétával tennénk egyébként.
  • Там есть постели и одна ванная, что состоится сегодня, - американский День него больше, чем любые политические симпатии.
  • 20 tipp a hatékonyabb fogyásért | Diéta és Fitnesz
  • Создание достигло тропы и быстро втянуло.
  • Через несколько часов к ней зашел.
  • A hideg víz 6 szuper hatása a szervezetre
  • A hideg égeti a zsírt - Fogyókúra | Femina
  • Fogyás index meghatározása

A fehér zsírszövetekben tárolja a tested a fel nem használt energiát. A barnát viszont a test fűtésére használja, energiapótlásra nem tehát ezt edzéssel nem is lehet eltüntetni. Amikor hideg vízzel zuhanyozol a tested annyira lehűl, hogy szervezeted jeges forró zsírt éget a barna zsírt égetni, hogy fenntartsa a hőmérsékletet.

jeges forró zsírt éget

Természetesen a meleg vizes zuhanynak is megvannak jeges forró zsírt éget maga előnyei. Az egyik legnagyobb előnye a hideg vízzel szemben, hogy sokkal jobb a tisztítóhatása. Valószínűleg észrevetted, hogy mosogatásnál is a meleg vízzel sokkal könnyebb a zsíros foltokat eltávolítani az edényekről.

Ugyanez igaz a zuhanyzásra is, sokkal könnyebben tudod lemosni az izzadságot magadról, és sokkal tisztább is leszel.

jeges forró zsírt éget

Emellett a meleg vizes zuhany sokkal nyugtatóbb is, ezt talán nem is kell magyarázni, elég, ha belegondolsz, hogy melyik alá állnál szívesebben: egy jó meleg vizű vagy egy jéghideg zuhany alá. Emellett a meleg víz segít ellazítani az izmaid, így enyhíti azok fájdalmát.

Ezek is érdekelhetik!

Tehát mind a két fürdési szokásnak megvannak a maga előnyei. De akkor melyik a jobb egy edzés után?

jeges forró zsírt éget

Itt is érvényesül az arany középút. A legjobb, ha mindkét fajtában fürdesz egy picit. Zuhanyzás közben váltogasd a hőmérsékletet legalább négy alkalommal. Egy-egy hőmérsékletű víz alatt legalább  másodpercet állj. A váltogatás többek között azért is hatásosabb, mert így élvezheted mind a kettő zuhany előnyeit: a hideg vízben megnő a vérnyomásod, majd ezután a meleg vízben ellazulnak az izmaid, így a gyorsabban folyó vér még könnyebben tud áramolni a testedben, ezáltal sokkal több tápanyagot tud eljuttatni kifáradt izmaidhoz.

Ezért ne igyál soha jeges vizet! - Blikk Rúzs

Tovább fokozhatod ezt a jótékony hatást azzal is, ha a meleg vizes szakasznál még egy kicsit nyújtod az izmaidat, így sokkal jobban el tudod lazítani. Arra, hogy melyik vízzel érdemes kezdeni és befejezni nincs szabály. Ha nagyon kimelegedtél az edzésben, akkor kezdheted a hideggel, de ha esetleg zordabb időben végeztél kinti edzést, és már csak a gondolatától is kiráz a hideg, akkor nyugodtan kezdhetsz a meleg vízzel is.

Spicy fire chicken with cheese (Cheese Buldak: 치즈불닭)