Karcsúsító felsőtest


Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Lapos mikor enni desszertet a fogyás érdekében, szálkás karok?

Még ma kezdd el ezt a 25 perces gyakorlatsort! Lapos has, szálkás karok? Karcsúsító felsőtest érzed magad egy rövid ujjú felsőben vagy egy ujjatlan topban, nem szereted a vékony, szűk felsőket sem? Pedig hamarosan szezonjuk lesz! Szuper felsőtest-gyakorlatsort mutatunk, amire napi 25 perc elég, és a teljes felsőtested átmozgatja, segít a szálásításban.

Derék, comb- és popsi karcsúsítás egyetlen gyakorlattal | Hasizom, Tornagyakorlat, Derékháj

Minden gyakorlatot saját felelősségre végezz! Karizom edzés — bemelegítés és kezdő gyakorlat Ne feledkezz el a bemelegítésről, mozgasd át a karjaidat, kezeidet, a válladat, a törzsedet és a csípődet. Ehhez a legjobb, ha körzéseket végzel, csukló-kar-váll-csípő tájékon, illetve törzshajlításokat előre és oldalra.

Béres Alexandra torna -- Kar edzés -- 10 perc

Ezután jöhet az első gyakorlat: állj a falhoz, majd lépj hátra annyira, hogy a teljes tenyered elérje a falat, miközben a karod nyújtva van. Hajlítsd a karod karcsúsító felsőtest, amíg az alsó és a felső kar 90 fokos szöget zár be egymással, majd told magad vissza. Karizom edzés kis súlyos gyakorlatokkal Végezz pár vállkörzést, és folytasd a következővel.

Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Ehhez szükséged lesz két kisebb 0,5 kg-os súlyzóra, vagy vízzel megtöltött palackra. Mindkét kezedbe vegyél súlyzót, vállszélességű terpeszben állj, a karok legyenek karcsúsító felsőtest, melletted.

Tartsd őket egyenesen, de a könyöknél ne legyenek merevek, majd emeld fel őket a képen látható módon a súlyzókkal addig, míg párhuzamosak lesznek a padlóval. Tartsd ki egy másodpercig, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe.

karcsúsító felsőtest

Pár karcsúsító felsőtest pihenj — következik a harmadik gyakorlat. Tarts megint két súlyzót a kezedben, ahogy a képen is látod. Állj vállszélességű terpeszbe, told ki felfelé a súlyokat, míg a karjaid egyenesek lesznek. Tartsd ki egy másodpercig, majd három másodperc alatt húzd vissza a kiinduló pozícióba.

Kis pihenő, pár korty víz után jöhet a folytatás.

karcsúsító felsőtest

Mind a karcsúsításhoz, mind a feszesítéshez fontos, hogy a táplálkozásodra is figyelj. Mit egyél, hogy tényleg változzon a tested? A Metodic Food az anyagcseretípusodnak megfelelő, glutén- és laktózmentes alapanyagokból készíti el fogásait, cukor és adalékanyagok hozzáadása nélkül, kíméletes eljárásokkal készül. Heti menünket IDE  kattintva találod! A negyedik gyakorlathoz szükséged lesz egy szőnyegre vagy polifoam-ra.

  1. Hogyan lehet egészséges fogyni
  2. Fogyás ezer tölgy
  3. Vizsgálja meg a zsírégetési útmutatót
  4. Fogyás hogyan kell csinálni
  5. Elveszíti hüvelyk először a súly előtt
  6. Edzéstervek nőknek

Karcsúsító felsőtest hasra, arccal a padló felé nézz. Nyújtsd oldalra a karjaid, tenyérrel lefelé tartsd őket a padlón. Emelkedj fel, a lapockáidat szorítsd össze, emeld fel a lábaidat is ha ez nem megy, akkor egyelőre hagyd lent. A karjaidat karcsúsító felsőtest előre. Tartsd meg ezt így három másodpercig, majd először a karodat húzd vissza oldalra, aztán a testedet is helyezd vissza a kiinduló pozícióba.

Kicsit nyújtózkodj ki, mozgasd át magad, majd jöhet a plank és az oldalsó plank. Plank Hasonló, mint a fekvőtámasz, de itt az alkarodon támaszkodsz. A törzsed legyen egyenes, a lábaid nyújtva.

  • Hatályos:
  • Veszteség súlya 3 hónap
  • Retiküromance-tv.hu - 10 perces karcsúsító torna: így dolgozd le a derekadra rakódott zsírpárnákat

Mikor kiemeled magad, a súlyodat az alkarodra és a lábaidra helyezd. Közben feszítsd meg karcsúsító felsőtest hasizmod.

Edzéstervek

A fejedet ne lógasd, hanem legyen egyenes, a nyakad ne húzd be a vállaid közé. A lábaid a törzsed folytatásai legyenek, tehát ne emeld ki a feneked, és ne is lógasd — előbbi könnyíti a gyakorlatot, és rontja a hatékonyságát, utóbbi pedig nagyon megterheli a derekad. A légzésedre figyelj, hogy egyenletes legyen.

karcsúsító felsőtest

Akkor végzed jól a gyakorlatot, amikor nem fáj a derekad, de a hasadban és a combodban érzed az izmok munkáját. Lehetőség szerint, mindennap plankelj, mert akkor már hét után látványosan változik majd a tested.

Oldalsó plank Feküdj először a karcsúsító felsőtest oldaladra. Támaszd le a jobb alkarodat, a lábaidat egymással párhuzamosan nyújtsd ki oldalra, a törzsed legyen egyenes, majd emeld ki magad derékból és csípőből, a másik kezed tedd a csípődre. Figyelj rá, hogy a feneked ne essen hátra, maradj egyenesben, ahogy a képen is láthatod!

karcsúsító felsőtest

Összesen három sorozat ajánlott belőle. Értékelje ezt a tartalmat.