Szeder segít lefogyni


Töltsd fel magad energiát és erőt adó ételekkel: legyél az, amit megeszel!

Szeder segít lefogyni

Szeder Igazi antioxidánsbomba, gazdag fenolsavakban, melyek semlegesítik a szabadgyököket, és aktiválják a szervezet rákellenes enzimjeit. A szeder segíthet a rák elleni védekezésben, véd a szívbetegségektől és lassítja az öregedési folyamatokat. Magas rosttartalma jó hatással van az emésztésre is.

Szeder segít lefogyni

Cékla A tél slágere ez a sötétvörös Szeder segít lefogyni. A cékla bővelkedik antioxidánsokban, különösen a szemet védő luteinben és zeaxantinben.

Gyulladáscsökkentő hatóanyagai csökkentik a szívbetegségek, a rák, az Alzheimer-kór és más krónikus betegségek kialakulásának szibériai ginzeng a fogyáshoz is. Piros grapefruit Az édeskés, lédús, frissítő gyümölcs tele van fitonutriensekkel, melyek javítják a szív állapotát, mert csökkentik a koleszterinszintet és az artériák gyulladását.

Diéták 0 Próbáld ki a napos joghurtdiétát, amely segíthet a bélflóra helyretételében és még a fogyást is beindíthatja. Fülöp Lili dietetikus elmondja, mire figyelj a diéta során. Erre figyelj! A joghurtdiétánál fontos, hogy lassan egyél, rágj meg alaposan minden falatot, közben pedig a jótékony tejsavbaktériumok segítenek helyreállítani a sérült bélflórát, ezzel helyrebillentve az emésztést. Öt napig minden reggel natúr joghurtot fogyassz reggelire néhány evőkanál zabpehellyel vagy cukormentes granolával, ugyanis a vízben oldódó rostok — mint például a zabpehelyben található béta-glükán — a bélflóra egyensúlyáért is felelnek, fontos táplálékuk az itt található jótékony baktériumtörzseknek például a bifidobaktériumoknak vagy a lactobacillusoknakde megfelelő mennyiségben fogyasztva a koleszterinszintünkre is jótékonyan hatnak.

Antioxidánsai erősítik az immunrendszert, csökkentik a rák kialakulásának kockázatát is. Mandula Egészséges zsírokat tartalmaz, E-vitaminban, rostokban és ásványi anyagokban is gazdag, és jó fehérjeforrás. A mandula segít a fogyásban és az izomépítésben, csökkenti a rák, a szívbetegség és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát is.

Szeder segít lefogyni

Vízitorma A Szeder segít lefogyni rendszeres fogyasztása segíthet a mellrák megelőzésében, de más ráktípusok kockázatát is csökkenti. Segít felvenni a harcot az öregedéssel, mert remek forrása a C- B1- B6- K- és E-vitaminoknak, ezen kívül vasat, kalciumot, magnéziumot, mangánt, káliumot és cinket is tartalmaz.

Joghurt Jótékony baktériumai a probiotikumokjavítják az emésztőrendszer és az immunrendszer működését, emellett a fehérjék, a kálcium, a kálium, a Bvitamin és az ásványi anyagok szállításában is segítenek.

Szeder segít lefogyni

Quinoa Ez a közkedvelt magféle gazdag fehérjében, remek forrása a mangánnak, a magnéziumnak, a vasnak, a réznek, a foszfornak és a rostnak. Lencse Remek rost- és fehérjeforrás, ezen kívül nagyon sok ásványi anyagot, például folsavat, molibdént, mangánt, vasat is tartalmaz.

Szeder segít lefogyni

A lencse javítja a szív- és érrendszer működését, segít a vérszegénység megelőzésében, csökkenti a rák kialakulásának kockázatát, stabilizálja a vércukorszintet is. Lazac Nagyon jó fehérjeforrás, segít az erős, egészséges izmok felépítésében és megtartásában. Rengeteg omega-3 van benne, ez az egészséges zsírsav segít kivédeni a szívbetegségeket, az Alzheimer-kórt, a rákot, segít elkerülni az ízületi fájdalmakat, a depressziót, valamint a gyulladásokat is.

Szeder segít lefogyni

Fotó: RF.