Éget zsírt az alsó rész körül


Kapcsolódó cikkek

Az első dolog, amit meg kell jegyezni, a szabályosság - a teljesítmény legfontosabb tényezője. Ideális esetben minden nap gyakorolnia kell, de ilyen lehetőség hiányában hetente három napot rendelhet. Ebben az esetben meg kell értenünk, hogy az eredmény sokkal idősebb lesz.

éget zsírt az alsó rész körül kardio edzés fogyás

A külső combon végzett gyakorlatok rendszeres edzések, jól megválasztott terhelések és kiegyensúlyozott táplálkozás révén hatékonyak. Egy ilyen eredmény elérése csak az osztályok felelős megközelítésével lehetséges. A képzés során ne felejtsen el különös figyelmet szentelni azoknak az izmoknak a munkájára, amelyeket meg kell szorítani. Itt csak meg kell hallgatnia a saját érzéseit: ha úgy érzi, hogy a terhelés jobban irányul a kívánt területekre, akkor a megfelelő irányba megy.

A comb külső részén végzett gyakorlatok végrehajtásakor a lábak oldalirányú izmai a lehető legnagyobb mértékben feszülnek.

Gyakorlatok a comb külső részén - Masszázs

Fontos emlékezni! A kis dolgok gyakran fontos szerepet játszanak. Győződjön meg róla, hogy a zömök elég alacsonyak, a lábad nem kerülnek le a padlóról, az emelőszöget helyesen tartják, és a lábat a lehető legmagasabb lengési folyamat során.

Így lehetséges a végeredmény elérésének sebességét befolyásolni.

Related Content

Idővel, lépésről lépésre próbálja meg növelni a terhelést. Ismét itt a személyes érzés lesz a fő segítő: ha úgy érzi, hogy kevesebb erőfeszítést igényel a gyakorlat befejezéséhez, akkor emelje fel a sávot. Például 10 swing-nek elkerülhetetlenül ki kell emelkednie az idő alatt re, majd ra. Gyakorlatok a külső combon otthon A comb külső részén végzett gyakorlatok otthon és még a munkahelyen is elvégezhetők, ha van a szükséges hely és idő, így azok valódi üdvösség azoknak a nőknek, akiknek nincs lehetőségük edzőterembe menni.

Súlyzók, szőnyeg és pozitív hozzáállás szükséges. Gyakorlat 1. Csúsztassa lábát Az első edzés elvégzéséhez egyenesen kell állnia, a lábát a váll szélessége és a karjaid éget zsírt az alsó rész körül.

További cikkeink a témában

A lábaknak egymással párhuzamosnak kell lenniük. A láblökéseknél biztosítani kell, hogy ne hajoljanak a térdre. Hajtsa a jobb lábát a térdre, és mozogjon oldalra, próbálva elérni a könyökét. A következő lépés csak sík talppal történik. Minden egyes végtagnál 10 megközelítéssel kell kezdődnie. Gyakorlat 2. A lábak emelése A következő típusú külső combon végzett gyakorlatokhoz hasonló kiindulási helyzet szükséges, mint az előző esetben.

A jobb lábat a lábujjra kell helyezni, jobbra fordítva, és a lehető legmagasabbra emelni. A gyakorlat elvégzéséhez használhatja a támogatást, hogy biztosítsa a legmagasabb lábtörést. Hozd a lábadat a legmagasabb pontra, tedd vissza. Először is, az egyes végtagok 15 megközelítése elegendő lesz, majd számukat növelni kell. Gyakorlat 3.

Hogyan tüntessük el a zsírpárnákat?

Squats A comb külső részén lévő gyakorlatok nem teljesek, zömök nélkül. A fő szabály - ne menj fel zokni. Próbálkozzon a lehető legkisebb guggolással, hátulról egyenesen, tartsa a karjait előtted.

Kezdetben elég 10 zömök. Az ilyen típusú edzés fő előnye, hogy nemcsak a comb külső felületére, hanem az egész szervezetre is hasznosak.

Lunges A hatékony gyakorlatok vezetője a lunges.

Ajánlott gyakorlatok

Tegyen széles lépéseket az oldalra, először a jobb és a bal lábaddal, tartsa éget zsírt az alsó rész körül karját párhuzamosan a testével. A súlyokhoz használjon súlyzókat. Ne felejtsük el, hogy egy kinyitott végtagot egyenesen tartson. Először 10 támadást kell elkezdeni minden egyes lábbal 3 készletre. A Lunges nem csak oldalirányú lehet.

éget zsírt az alsó rész körül soha nem veszíthet zsírsejteket

Az egyes lábakkal felváltva haladhat. Ebben az esetben a lábakat a lehető legnagyobb mértékben ki kell tennie.

éget zsírt az alsó rész körül ketogen minta etrend

Azok a súlyzók, amelyek csak növelik a képzés hatékonyságát, hűséges segítőkké válnak. Figyeljen a testtartására - a hátának tökéletesen egyenesnek kell lennie.

Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés

Lélegezzünk minden lépéssel. Ne próbálja meg élesen lehajolni, jobb, ha előnyben részesítené a sima mozgásokat. Ami a támadások számát illeti, a szakértők azt javasolják, hogy 3 készletet is 10 alkalommal végezzen. Gyakorlat 5.

Fresh articles

A térd felemelése A következő edzéshez térdeljen. A maximális hatékonyság érdekében vigye át a fő súlyt a karjára, és húzza ki a hátát. A térd 90 ° -os szögben emelkedik. Tegye ugyanezt a másik lábával. Az izomoknak állandó feszültségben powerpoint a fogyás lenniük.